یک نقطه از عادی: مدارس هنری Chiura Obata
عکس از چیورا اوباتا در حال تدریس کلاس هنری کودکان در دانشکده هنر Tanforan ، 1942 / عکاس ناشناس. مقالات Chiura Obata ، حدود 1891-2000 ، 1942-1945. آرشیو هنر آمریکایی ، موسسه اسمیتسونیان. ما احساس می کنیم که هنر یکی از سازنده ترین شکل های آموزش است. تلاش خلاقانه صمیمانه ، به ویژه در این اوقات استرس زا ، من به شدت اعتقاد دارم که می تواند به ایجاد یک احساس آرامش و قدردانی کمک کند ، که بسیار مطلوب است و به دنبال آن قضاوت سالم و روحیه همکاری خواهد بود. - بررسی پروژه هنری اوباتا ، حدود سال 1942 اینها سخنان چیورا اوباتا است که در طول جنگ جهانی دوم دانشکده های هنری را در دو اردوگاه زندانی آمریکایی ژاپن تأسیس کرده یک نقطه از عادی: مدارس هنری Chiura Obata است. * بیشتر مردم از وجود این اردوگاه ها آگاه هستند ، اما نه آنطور که بسیاری از مردم می دانند که دانشکده های هنری وجود داشته است (و همچنین دبیرستان ها ، دوره های آموزش بزرگسالان و سایر برنامه ها) توسط آمریکایی های ژاپنی که در داخل اردوگاه ها زندانی شده 6 SGU درجه هایی که در رقابت با تخصص های پزشکی عالی هستند اند مستقر و اداره می شوند. این یک مقدمه کوتاه برای دانشکده های هنری Tanforan و Topaz است که توسط Obata بنا شده است ، بر اساس تحقیقات کباب تازه چه چیز جدیدی است؟ از آثار هنرمند که اکنون بخشی از مجموعه های بایگانی هنر آمریکایی است. تنفوران در اواخر آوریل سال 1942 ، چیورا اوباتا به همراه همسرش هاروکو و دو فرزندش به نام های کیمیو و لیلیان یوری وارد مرکز مونتاژ تانفوران شدند. پس از حمله به پرل هاربر در 7 دسامبر سال گذشته ، ایالات متحده رسماً وارد جنگ جهانی دوم شد. در 19 فوریه 1942 ، رئیس جمهور فرانکلین دی چرا کشورها برای کاهش تصادفات راننده جوان ، به سیاستهای دارای مجوز قوی تر نیاز دارند روزولت دستورالعمل 9066 را صادر کرد که مجاز به حذف اجباری و حبس تقریباً 112،000 آمریکایی ژاپنی در ساحل غربی بود. اوباتا و خانواده وی بخشی از تقریباً 8700 نفری بودند که در تانفوران ، یک اسب اسب سواری اسب در سن برونو ، کالیفرنیا ، که به عنوان یک اردوگاه زندانی در آمریکا مورد استفاده قرار گرفته بود ، زندانی شدند. افراد و خانواده های دو نفر مجبور به ماندن در غرفه های اسب 20 “x 9″ بودند که بوی کود می دادند و روی کیسه های پر از یونجه می خوابیدند ، در حالی که گروه های بزرگتری از مردم (گاهی اوقات چندین خانواده) در پادگان های 20 “x 20″ قرار می گرفتند. مقررات اجرای قانون دستورالعمل 9066 در اواخر ماه مارس به تصویب رسید ، پس از آن دستورات طرد که به خانواده های آمریکایی ژاپنی فقط چند روز اعلام کردند که برخی از وسایل را ببندند ، خانه های خود را خالی کنند و قبل از آنکه به زندان بفرستند به “مراکز مونتاژ” کنند. اردوگاه ها اکثر این سایت ها برای مدت زمان طولانی نه برای افراد زیادی آماده شده بودند و نه برای آنها مجهز بودند. کی نورافکن: ماریا آندراد - از دانشجویان گرفته تا IT متخصص در UCSD متخصص بیهوشی چیست؟ درک این نقش مراقبت جراحی کی Sekimachi ، هنرمند ، هنگامی که چهارده ساله بود به همراه خانواده اش در تنفوران بود ، در مصاحبه تاریخ شفاهی سال 2001 ، درد و رنج آن دوره را به یاد می آورد ، گفت: “اما باید بگویم که روزهای اول ، فکر کردم وقتی که برای ایستادن در وعده های غذایی در سالن ظروف سرباز یا مسافر دانشکده Hult با جایزه رادار Thinkers50 شناخته شد ، و من واقعاً فکر کردم ، خوب ، آیا می خواهیم زنده بمانیم ، زیرا هیچ چیز سازماندهی نشده بود. ” اوباتا کاملاً از گرفتاری کودکان آگاه بود ، به خصوص آسیب های ناشی از آوارگی و زندانی شدن آنها. انگیزه اصلی وی برای تأسیس یک مدرسه هنری در تانفوران ایجاد محیطی پایدار بود و امیدوارم در میان هرج و مرج ، هدف از این کار را ایجاد کند. اوباتا ، در حدود اعتراض به واکسیناسیون ، گذشته و حال پنجاه و هفت سال یک CLOSER LOOK در معیارهای تبلیغی TUCK از آن زمان ، از آنجایی که استاد هنری محبوب در دانشگاه کالیفرنیا ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی کرمانشاه (سر پل ذهاب) ، برکلی بود ، و نمایشگاه هایی از آثار هنری او - که یک همایش فوق العاده اغلب به طور خلاصه (سیاه و سفید به سبک ژاپنی) برگزار می شد ، مناسب این کار بزرگ بود. نقاشی قلم مو) مناظر ساحلی کالیفرنیا him به او احترام و احترام کسب کرده بود. نامه هایی به دوستان و همکارانش که وی از داخل تانفوران ارسال کرد و اعلام کرد قصد خود را برای ایجاد مدرسه هنر نشان می دهد عزم جزم ناپذیر او است. پیشنهاد مدرسه هنر به دولت تنفوران ارسال شد و پس از تأیید ، اوباتا به سمت هدف خود فرو رفت. سالن شماره 6 مس به عنوان محل مدرسه تعیین شد و فرم های ثبت نام در اردوگاه توسط اوباتا و داوطلبان جایگذاری شد. این مدرسه در تاریخ 25 ماه مه ، کمتر از یک ماه از ورود اوباتا و خانواده اش به تانفوران افتتاح شد. بررسی پروژه هنری اوباتا ، قبل از سال 1942. مقالات Chiura Obata ، حدود 1891-2000 ، 1942-1945. آرشیو هنر آمریکایی ، موسسه اسمیتسونیان. کی Sekimachi ، که به عنوان دانشکده هنر Tanforan حضور یافت ، به عنوان شناخته شده ، مدرسه را به عنوان یک زندگی مهم در جایی که او هر روز ترسیم و نقاشی می کرد ، قلمداد کرد. او پروفسور اوباتا را که تنها در گذر از آن می دانست ، ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی حوزه هنری واحد کرمان “یک شخص بسیار توانمند” توصیف کرد. اگرچه به سرعت سازمان یافته بود ، اوباتا گروهی چشمگیر از داوطلبان از همسایگان آمریکایی ژاپنی خود را در Tanforan برای آموزش هنر ثبت نام کرد. در بین شانزده مدرس ، یکی فارغ التحصیل لیگ هنرجویان هنر نیویورک ، دو نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری بودند ، چهار نفر (از جمله پسر اوباتا کیمیو) دارای مدرک کارشناسی ارشد هنر از برکلی بودند و سایرین نیز ارشد هنر و فارغ التحصیلان رشته های مختلف کالیفرنیا بودند. دانشکده ها یا در مدارس هنری شرکت کرده بودند. این یک گروه قدرتمند بود قبل از تانفوران ، مین اوکوبو - یکی از معلمان مدرسه هنر با کارشناسی ارشد برکلی— در هنگام مسافرت هنر را زیر نقاش فرناند لگر تحصیل می کرد.One Spot of Normalcy: Chiura Obata’s Art Schools